poniedziałek, 24 grudnia 2012

¡Feliz Navidad!

¡HOLA!

Czyli Wesołych Świąt!
Dawno nie pisałam, ale muszę się przyznać, że przez ostatnie dwa tygodnie nie miałam czasu nawet na sen, bo 3 góra 4 godzin nie mogę nazwać snem. Niestety. Bardzo Was przepraszam za tak długą nieobecność i zapewniam, że już wracam.
Jak wyglądają Wasze przygotowania do Świąt? Ja z braku czasu, byłam zmuszona wybrać się wczoraj na zakupy, aby kupić prezenty dla moich bliskich. Odniosłam wrażenie, że cała Warszawa miała ten sam zamiar w związku ze zbliżającymi się Świętami oraz, żeby uczcić koniec świata, którego nie było. Okazało się, że tego typu wyprawy w ostatni weekend przed świętami niemalże samobójczą decyzją. Z galerii handlowej wyszłam poważnie poturbowana. Wciąż bolą mnie żebra, które oberwały z łokcia od jakiejś szalonej kobiety biegnącej do przymierzalni. O innych siniakach nie będę wspominać. Uszczerbek na zdrowiu zarówno fizyczny, jak i psychiczny się opłacił - prezenty zostały kupione. :D 
Zostawiam Was z życzeniami i moją ulubioną świąteczną piosenką. Hiszpański akcent wcale nie ma nic wspólnego z moją ogromną sympatią. xD 

Chciałabym życzyć Wam wszystkim i każdemu z osobna zdrowych, spokojnych Świąt Bożego Narodzenia wypełnionych radością, miłością i obecnością najbliższych osób. Życzę Wam spełnienia marzeń zarówno tych wielkich, jak i tych całkiem przyziemnych. Dużo szczęścia
  

1 komentarz:

  1. Dziękuję za życzenia :* Tobie również życzę najpiękniejszych Świąt :**
    Ach, Michael...

    OdpowiedzUsuń

Jestem ogromnie wdzięczna za Wasze komentarze. Czytam wszystkie. :)
Na wszelkie pytania staram się zawsze odpowiadać, a na blogi komentujących zaglądać.
Jeśli jesteś anonimowym użytkownikiem - podpisz się. Będzie nam łatwiej. :)
Komentarze obraźliwe, wulgarne, pisane wyłącznie w celu autoreklamy oraz szeroko pojęty spam - będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...