wtorek, 25 czerwca 2013

Crema remodelante - Vitalidad de arándano - Apis

¡HOLA!
     
Czyli krem ujędrniający - Żurawinowa Witalność - Apis. 
O marce Apis pierwszy razy usłyszałam mniej więcej rok temu. Wówczas nie spodziewałam się, że kremy tej niedocenianej polskiej firmy okażą się hitami w mojej pielęgnacji. Bardzo się cieszę, że na nie natrafiłam, bo stały się moimi pewniakami. Zarówno krem z miodem i kozim mlekiem, jak i dzisiaj recenzowany z żurawiną i olejkiem arganowym odpowiedziały w stuprocentach na potrzeby mojej wymagającej skóry. :)

Obietnice producenta: Formuła kremu będąca połączeniem składników intensywnie regenerujących, nawilżających, pobudzających odbudowę włókien kolagenowych i elastynowych. Dzięki zastosowaniu ekstraktu z żurawiny, aloesu, marokańskiego olejku arganowego, kolagenu i elastyny spowalnia proces powstawania zmarszczek, ujędrnia i wygładza. Obecność filtrów UVA/UVB (SPF15) chroni przed szkodliwym wpływem promieniowania ultrafioletowego odpowiedzialnego za fotostarzenie się skóry.

Skład: aqua, grape seed oil, sunflower oil, argania spinosa oil/argania spinosa kernel oil, glycerin, carbomer, cranberry extract, aloe extract, cetearyl alcohol & ceteareth 20, collagen, elastin, zinc oxide, titanium dioxide, triethanoloamine, ascorbyl palmitate, ascorbic acid, citric acid, tocopherol, methylchloroisothiazolinone, methylisothiazolinone, benzyl alcohol, parfum, annatto.

Cena: ok. 12 zł / 110 ml

Moja opinia: Krem został zapakowany w duży, plastikowy słoik w białym kolorze. Nie jest to najbardziej higieniczne rozwiązanie, ale w zamian możemy wydobyć produkt do ostatniej kropli. Słoik można łatwo odkręcić, nawet nakremowanymi dłońmi. Mógłby być nieco mniejszy i bardziej poręczny - na wyjazd jest za duży. Podwójne dno jest całkowicie bez sensu. Bez niego kosmetyk byłby po prostu mniejszy i zgrabniejszy. Szafa graficzna jest według mnie ładna i skromna. Na opakowaniu znajdziemy wszystkie niezbędne informacje. Warto wspomnieć, że jest to polski produkt. :) 
Krem jest bardzo wydajny. Stosunek ceny do objętości jest niesamowicie korzystny. Używam go tylko na dzień od mniej więcej dwóch miesięcy i została mi jeszcze 1/3 kremu. Ma lekką, wręcz lejącą się konsystencję. Podczas transportu przelewa się w opakowaniu. Wchłania się błyskawicznie, ale łatwo z nim przesadzić, bo wystarczy naprawdę niewielka ilość, aby dokładnie pokryć twarz, szyję i dekolt. Ma biały kolor o delikatnie różowym zabarwieniu. Jego zapach jest bardzo przyjemny, kwiatowo-owocowy.
Krem ma naprawdę świetny emolientowy skład. Nawet osoby wrażliwe na glicerynę powinny być zadowolone, bo znajduje się ona daleko w składzie. Produkt jest idealny na okres wiosenno-letni. Na zimę mógłby być nieco za lekki i niewystarczająco nawilżający. Krem zabezpiecza lekkim filtrem ochronnym. Po jego użyciu cera jest bardziej miękka i gładka. Nadaje skórze ładny, zdrowy koloryt. Kosmetyk nadaje skórze ładny, zdrowy koloryt. Staje się ona elastyczna i promienna. Na pewno wykazuje działanie wygładzające. Nie uczulił mnie ani nie podrażnił, a wręcz złagodził podrażnienia. Nie zwiększył wyprysków ani świecenia się cery. Nie zapycha porów i idealnie nadaje się do stosowania pod makijaż. 
Ten krem jest bardzo dobrym rozwiązaniem na lato. Niestety do stosowania zimą jest za lekki i za mało odżywczy. Jest fajną bazą do wzbogacania półproduktami. Po raz kolejny w bardzo korzystnej cenie dostajemy świetny produkt. Z całą pewnością kupię go ponownie. 
Stosowałyście kremy Apis? Macie swoje hity wśród kosmetyków tej marki? :)

8 komentarzy:

  1. Widziałam że mają sporo produktów w swojej ofercie, ale jeszcze jakos nie miałam okazji niczego przetestować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno warto to zmienić, zwłaszcza dla kremów - są świetne :)

      Usuń
  2. Muszę go kiedyś wypróbować, widzę olej arganowy wysoko w składzie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również mam ten krem,jestem nim maega zachwycona , tym bardziej na plus przemawia ilośc i cena !!!! - kupiłam już 2 opakowanie pod rząd - i na pewno kupie jeszcze jeszcze nie jedno ,lub wypróbuje inne kremy od APIS .
    Ps.Jedynie co mi" nie pasuje " w Twoim opisie to kolor -" moje" kremy mają bardzo delikatnie rózowy odcień o_0 !!!!
    Zapraszam serdecznie do mnie na recenzje innych produktów Apis z serii żurawinowej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie, jest delikatnie różowy. zwracam honor. :) na pewno zajrzę! :D

      Usuń
  4. Miałam go, był naprawdę fajny,bardzo tłusty i treściwy w sumie mogłam go używać jako bardzo odżywczej maseczki :) ale ja już nie zamawiam kosmetyków przez internet więc raczej więcej go nie kupię teraz moim faworytem jest hipp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tłusty? jak dla mnie jest baaaardzo lekki. hippa na pewno też wypróbuję. :)

      Usuń

Jestem ogromnie wdzięczna za Wasze komentarze. Czytam wszystkie. :)
Na wszelkie pytania staram się zawsze odpowiadać, a na blogi komentujących zaglądać.
Jeśli jesteś anonimowym użytkownikiem - podpisz się. Będzie nam łatwiej. :)
Komentarze obraźliwe, wulgarne, pisane wyłącznie w celu autoreklamy oraz szeroko pojęty spam - będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...