poniedziałek, 9 lipca 2012

El primer encargo de ZSK

¡HOLA!

Czyli pierwsze zamówienie z ZSK. 
Dzisiaj doszła do mnie wyczekiwana paczka z półproduktami, zamówionymi na stronie ZSK, czyli Zrób Sobie Krem. Każda zamówiona rzecz była sto razy przemyślana. Kupiłam kilka produktów o wszechstronnym zastosowaniu, ponieważ nie chcę, aby cokolwiek się zmarnowało. Gdy za listonoszem zamknęły się drzwi, dosłownie rzuciłam się na paczkę! :D 

Każdy może zwariować na widok pierwszej paczki z półproduktami. xD


Moje zamówienie wyglądało następująco:


1. FEOG - chciałam uniknąć przechowywania własnoręcznie robionych kosmetyków w lodówce, a zużycie czegokolwiek w ciągu dwóch tygodniu graniczy z cudem.
2. Glinka biała - porcelanowa - najdelikatniejsza z glinek, dlatego polecana jest dla skóry delikatnej, wrażliwej, suchej i dojrzałej. Dzięki zawartości glinu ściąga pory i absorbuje nadmiar sebum, co sprawia, że z powodzeniem może być używana także dla wrażliwej cery tłustej i mieszanej. Stosowana regularnie jako maska oczyszcza i wygładza, łagodzi podrażnienia oraz poprawia koloryt skóry (źródło - ZSK). Może być stosowana jako dodatek do peelingów, kremów, pudrów.
3. Kwas hialuronowy 1% - znakomity humektant (nawilżacz), który nadaje się zarówno do włosów, jak i twarzy. Mam zamiar dodawać go do mgiełek do włosów, masek, kremów, maseczek i peelingów. Najlepszy do stosowania w domu będzie ten w formie żelu.
4. Hydrolizat keratyny - Zawiera wszystkie aminokwasy zawarte we włosach i paznokciach w postaci łatwo przyswajalnej. Stosowany w odżywkach do włosów i paznokci - wzmacnia, odbudowuje strukturę włosów i paznokci, nawilża i nadaje połysk oraz zdrowy wygląd (źródło - ZSK). Mam zamiar dodać go do mgiełki do włosów i wzbogacić nią maski.
5. 75% D-pantenol w roztworze wodnym - czyli prowitamina B5. Jest bardzo wszechstronny. Można dodawać go praktycznie do wszystkiego. Świetnie wpływa na włosy, paznokcie, cerę. Ma właściwości higroskopijne, czyli potocznie mówiąc gromadzi wodę, co powoduje dogłębne nawilżenie. 
6. Peeling z nasion truskawki - Owoce truskawek są źródłem wielu cennych substancji czynnych oraz kwasów owocowych, witamin, pektyn i błonnika (źródło - ZSK). Będę wykonywała go raz  tygodniu. Mam nadzieję, że będzie dobrym zastępcą drogeryjnych peelingów.
7. Olej ze słodkich migdałów - ogłoszony jednym z najlepszych olejów stosowanych w kosmetyce. Nigdy nie stosowałam go samego, ale widziałam w różnych produktach (m.in. w tym olejku do pielęgnacji dłoni z Oriflame). Mam zamiar stosować go do olejowania włosów, w serum do twarzy, a może niedługo zrobię sobie pastę migdałową, o której przeczytałam u Aliny Rose. :)
8. Kompozycja witaminowa All-in-one - na pewno stosowanie pojedynczych witamin daje lepsze efekty, ale kupno kompozycji witaminowej jest o wiele bardziej ekonomiczne. Zawiera witaminę E, witaminę C, witaminę B3, witaminę B5 oraz witaminę B6. Ma bardzo wszechstronne zastosowanie, więc jeszcze nie jestem pewna, gdzie wyląduje. :D
9. Szklana butelka 30ml z dozownikiem - przelałam do niej olejek Alterry (migdały i papaja), który stosuję na końcówki. Butelka Alterry ma okropny otworek, przez który olejek wydostaje się po kropelce. Myślałam, że zwariuję podczas przelewania go. xD
10. Hydrolat lawendowy - bułgarski - mam zamiar stosować go jako tonik, dodatek do mgiełek i maseczek z glinki. Polecany jest do cery suchej, ale działa też lekko ściągająco i reguluje wydzielanie sebum. Ma śliczny zapach. :)
Jako, że połączyłam swoje zamówienie z koleżanką, w naszej paczce znalazły się dwa prezenty.
Peeling ze skały wulkanicznej - zobaczymy, który okaże się lepszy - ze skały wulkanicznej czy z nasion truskawek. :)
Mikronizowany tlenek cynku - filtr mineralny - na lato idealny dodatek do kremów i olejków do ciała. :)

 Uciekam kręcić kosmetyki. :D
 

9 komentarzy:

  1. powiem Ci że mi najszybciej skończył się pantenol :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cudo kosztuje około 4,30 funta :D

      Usuń
    2. ja za 30 ml zapłaciłam 10,90 na ZSK, czyli troszkę taniej. :)

      Usuń
  2. wow - jakie wspanialosci - daj znac jak Ci se sprawdzaja:)) pozdrawiam pa

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana widze ze dopiero od czerwca prowadzisz bloga - wiec troche Ci podpowiem - zmien w ustawieniach w komentarzach - wylacz weryfikacje obrazkowa- bardzo utrudnia to komentujacym wstawiac komentarze :)) to oczywiscie tylko takie moje male spostrzezenie - bo tak to fajny blog masz :)) pozdrawiam pa

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam hydrolaty z ich sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przeglądając ofertę nie mogłam się zdecydować, najchętniej kupiłabym wszystkie! :D

      Usuń
  5. Rybcia, wow! Jakie zakupy, daj znac tu na blogu, co stworzylas. Czekam na przepisy. Ja musze w koncu zaczac zuzywac co zamowilam. Mam kwas hialu, olejek kokosowy, l cysteine i hydrolizat keratyny

    OdpowiedzUsuń

Jestem ogromnie wdzięczna za Wasze komentarze. Czytam wszystkie. :)
Na wszelkie pytania staram się zawsze odpowiadać, a na blogi komentujących zaglądać.
Jeśli jesteś anonimowym użytkownikiem - podpisz się. Będzie nam łatwiej. :)
Komentarze obraźliwe, wulgarne, pisane wyłącznie w celu autoreklamy oraz szeroko pojęty spam - będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...