niedziela, 29 lipca 2012

¡Voy de vacaciones!

¡HOLA!

Czyli jadę na wakacje! 
Kochane, jesteście już po powrocie z wakacyjnych wojaży, czy dopiero się wybieracie? Mam nadzieję, że korzystacie z ciepłej pogody. Ja jutro wyjeżdżam nad nasze polskie, kochane morze. :) Już się nie mogę doczekać, aż zanurzę się w słonej wodzie. Nie wiem, czy będę miała dostęp do internetu, także z góry przepraszam za moją nieobecność. Mam nadzieję, że uda mi się coś napisać, ale jeśli nie to wracam do Was 9 sierpnia. 


Podczas pakowania zawsze staram się zabrać ze sobą niezbędne minimum. Tym razem też to się udało. Zabrałam ze sobą kilka sprawdzonych produktów do pielęgnacji oraz zupełne nowości, o których pisałam w ostatnim poście. Mam nadzieję, że spiszą się niezawodnie. :)
Uprzedzam Wasze pytania. Pluszowy wielbłąd w czerwone kropki od lat służy mi wiernie jako poduszka. :D

2 komentarze:

  1. odpoczywaj i baw się dobrze
    bardzo Ci zazdroszczę
    mam nadzieję, że milusio spędzisz czas

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego wypoczynku!:-) Zapraszam do mnie www.xmojerecenzjekosmetykowx.blogspot.com/ dodaję do obserwowanych. Będzie mi bardzo miło, jeśli również mnie dodasz:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Jestem ogromnie wdzięczna za Wasze komentarze. Czytam wszystkie. :)
Na wszelkie pytania staram się zawsze odpowiadać, a na blogi komentujących zaglądać.
Jeśli jesteś anonimowym użytkownikiem - podpisz się. Będzie nam łatwiej. :)
Komentarze obraźliwe, wulgarne, pisane wyłącznie w celu autoreklamy oraz szeroko pojęty spam - będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...