środa, 4 lipca 2012

Heenara y batido para la belleza

¡HOLA!

Czyli olejek heenara i koktajl dla urody. 
W poście o mojej aktualnej pielęgnacji włosów pisałam, że z niecierpliwością czekam, aż dotrze do mnie indyjski olejek heenara. We wtorek dostałam długo wyczekiwaną paczkę i jak się można domyślić, już rozpoczęłam stosowanie. Nieco obawiałam się intensywnego zapachu, ale szczerze powiedziawszy zakochałam się w nim. Oczywiście wielu osobom może nie przypaść do gustu. 
Wczoraj nałożyłam go na włosy i wmasowałam w skalp. Zostawiłam na noc i rano zmyłam szamponem Alterry. Za jakiś czas napiszę pełną recenzję. Jedyne co mogę na razie powiedzieć, to że pierwsze wrażenia są bardzo pozytywne! :D



Od kilku tygodni rozpoczynam dzień koktajlem z owoców sezonowych. Najbardziej zasmakowało mi połączenie truskawek i jagód. Zarówno jedne, jak i drugie są znakomitym źródłem flawonoidów, czyli naturalnych przeciwutleniaczy, które pomagają chronić komórki naszego organizmu. Doskonale wpływają też na urodę. Korzystam jak tylko mogę, bo truskawki już powoli znikają. 

Koktajl truskawkowo-jagodowy
Składniki, 1 porcja:
200g truskawek
50g jagód
250ml jogurtu naturalnego
1 łyżeczka cukru
ew. skruszony lód

Truskawki umyć i oczyścić. Jagody umyć. Owoce wrzucić do blendera lub rozdrobnić mikserem. Dodać skruszony lód. Ponownie zmiksować. Jogurt zmiksować z lodem i cukrem. Wlać jogurt, a na wierzch koktajl z truskawek, tworząc warstwę, można delikatnie zamieszać. Kubek można z koktajlem udekorować przekrojonym kawałkiem truskawki.


1 komentarz:

  1. Musze wrocic do olejowania wlosow. Ostatnio bardzo to zaniedbalam :(

    kochana swietny pomysl z tymi koktajlami
    i ja teraz bede co dzien pila koktajl owocowy

    OdpowiedzUsuń

Jestem ogromnie wdzięczna za Wasze komentarze. Czytam wszystkie. :)
Na wszelkie pytania staram się zawsze odpowiadać, a na blogi komentujących zaglądać.
Jeśli jesteś anonimowym użytkownikiem - podpisz się. Będzie nam łatwiej. :)
Komentarze obraźliwe, wulgarne, pisane wyłącznie w celu autoreklamy oraz szeroko pojęty spam - będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...